• GRYNAME ORE
  • SMAGIOJE KOMPANIJOJE
  • VISAIS METŲ LAIKAIS

Sveikiname tapus Mama!

Sportuokime, dalinkimės pozityviomis emocijomis ir naujais potyriais kartu.

PRADŽIA IR TĘSTINUMAS

Esame treniruočių su vaikiškais vežimėliais pradininkai Lietuvoje. Džiaugiamės, jog 1994 m. Amerikoje vienai mamai kilo mintis, jog laiką, kurį praleidžia lauke stumdama vaikišką vežimėlį, galima išnaudoti mankštai. O nuo 2015 m. pavasario kviečiame ir Lietuvos mamas išbandyti stroller fitness treniruotes.

GALIMYBĖS IR IŠSKIRTINUMAS

Tikime, jog kiekviena moteris po gimdymo privalo turėti galimybę sustiprinti bei padailinti kūną, tad siūlome šiuolaikinei mamai modernią mankštą gryname ore, kurią renkasi vis daugiau mamų įvairiose pasaulio šalyse.

GEROSIOS PATIRTYS

Žinome, jog tapus mama reikia rūpintis nauja gyvybe, tad sumažėja laiko sau. Galimybės palikti vaikutį kito žmogaus priežiūroje dažnai nėra, o ne visada ir norisi jį palikti dėl abejonių: „Ar viskas bus gerai be manęs?“ Yra išeitis – sportuokite šalia savo vaikelio. Tai bus naudinga abiems – geresnė nuotaika bei dailesnis kūnas mamai ir teisingas pavyzdys mažajam nuo pirmųjų dienų: „Aš sportuosiu, nes mano mama sportuoja“.

DUK

Visi užsiėmimai vyksta lauke. Treniruotės metu pratimai atliekami pakaitomis – stumiant vežimėlį arba stovint vietoje. Nukeliautas atstumas priklauso nuo vietos, kurioje vyksta mankšta.

 

Kiek laiko praėjus po gimdymo galiu sportuoti?

Po gimdymo galite pradėti sportuoti praėjus 6-8 savaitėms. Tačiau trekomenduojame atsižvelgti į savo savijautą bei pasitarti su jus prižiūrinčiu gydytoju.

Ar reikia turėti specialų vaikišką vežimėlį?

Tikrai ne. Visi vaikiški vežimėliai yra tinkami. Mažiausiai stabilūs ir patogūs užsiėmimams skėtuko tipo vežimėliai.

Ką turėčiau pasiimti su savimi į treniruotę?

Svarbiausiai turėkite geriamo vandens ir, jei turite, sportinį kilimėlį ar patiesalą.

Kokia treniruotės trukmė?

Įprastai užsiėmimas trunka 45-50 min.

Kokią aprangą turėčiau vilkėti?

Rekomenduojame vilkėti sportinę aprangą, gerai prilaikančią krūtinę liemenėlę bei avėti sportinę avalynę. Šviečiant saulei, nepamirškite galvos apdangalo.

Kokiais atvejais treniruotė gali būti atšaukta?

Treniruotė nevykstant stipriai lyjant ar esant kitoms ypač nepalankioms oro sąlygoms. Lyjant nestipriam lietui, užsiėmimas vyksta. Jei į treniruotę užsiregistruoja mažiau nei 3 mamos, treniruotė taip pat gali būti atšaukta. Treniruotę atšaukiame SMS žinute, likus ne mažiau nei 45 min. iki treniruotės pradžios.

Ar būtina registruotis į treniruotes?

Registracija į treniruotes yra PRIVALOMA ir likus ne mažiau nei 1 val. 30 min. iki treniruotės pradžios. Likus mažiau nei 1 val. 30 min. iki treniruotės pradžios registracija galima, tačiau tik telefonu ir tik gavus patvirtinimą, jog treniruotė nėra atšaukta, registracija sėkminga. Registruotis galite internetu arba SMS tel. 868302523 “REG, vardas pavardė, vieta, data”. Taip pat galite iš anksto informuoti trenerę apie atvykimą į treniruotę. Tik tokiu atveju registracija internetu ar telefonu nėra būtina. Neužsiregistravus į treniruotę, trenerė turi teisę nepriimti jūsų į treniruotę.

Ar galima atšaukti registraciją?

Taip registraciją galite atšaukti SMS žinute “AT vardas pavardė, vieta, data ir laikas” arba registracijos metu gauta atšaukimo nuoroda internetu. Jei narė, įsigijusi abonementą, užsiregistravo, tačiau nepranešė apie atvykimą likus mažiau nei 1 val. 30 min, iki treniruotės, laikoma, jog abonemento kartas išnaudotas.

TVARKARAŠTIS

Šaltuoju metų laiku (spalį – balandį) sportuojame I, III ir V 9:55 val. VINGIO PARKE. Susitinkame estrados dešinėje.

REGISTRACIJA

KAINOS

7.00

Vienas kartas (pirmas kartas nemokamas)

37.00

8 kartų abonementas, galiojantis 5 savaites

47.00

12 kartų abonementas, galiojantis 5 savaites

25.00

Galiojimas vieni kalendoriniai metai nuo įsigijimo dienos.

35.00

Galiojimas vieni kalendoriniai metai nuo įsigijimo dienos.

45.00

Galiojimas vieni kalendoriniai metai nuo įsigijimo dienos.